Gıda sektörünün farklı paydaşlarını Gıdada Etki Konferansı’nda bir araya getirdiklerini söyleyen Foodback Kurucu Ortağı Tuğçe Ergün Cireli, “Küresel bir iklim ve gıda krizinin içerisindeyiz. Değişen koşullar sebebiyle yetersiz beslenmeye ilişkin daha büyük sorunlar ise kapıda. Dördüncü senesine girdiğimiz Gıdada Etki Konferansı’nda, gıda sisteminde sürdürülebilir bir etkinin sağlanması için sektörel paylaşımın önemini yeniliyoruz. Türkiye’nin dünyada önemli bir tarım ülkesi olması için teknolojiyi entegre etmesi, sektör temsilcilerinin inovatif girişimlere alan tanıması ve bir arada çalışması çok önemli” dedi.
Related Posts
Konutların turizm amaçlı kiralanmasına ilişkin değişiklik Resmi Gazete’de
Konutların Turizm Amaçlı Kiralanması Faaliyetlerinin Düzenlenmesine İlişkin Yönetmelikte değişiklik yapıldı.
Konutların Turizm Amaçlı Kiralanması Faaliyetlerinin Düzenlenmesine İlişkin Yönetmelikte değişiklik yapıldı.
Enflasyon farkı ne kadar? Enflasyon farkı Nisan 2024…
Enflasyon farkı, memur ve emekli maaşlarına iki kez olmak üzere, Ocak ve Temmuz aylarında zam olarak ödeniyor. Geçtiğimiz dört ayda açıklanan enflasyon oranları ardından enflasyon farkı oluşmaya başladı. Enflasyon, Ocak, Şubat, Mart ve Nisan verilerine göre yüzde 18.21 oldu, memurlar için yüzde 3,2 enflasyon farkı oluştu. Mayıs ve Haziran aylarının enflasyon oranlarının açıklanmasıyla birlikte alınacak enflasyon farkı netlik kazanacak.
Enflasyon farkı, memur ve emekli maaşlarına iki kez olmak üzere, Ocak ve Temmuz aylarında zam olarak ödeniyor. Geçtiğimiz dört ayda açıklanan enflasyon oranları ardından enflasyon farkı oluşmaya başladı. Enflasyon, Ocak, Şubat, Mart ve Nisan verilerine göre yüzde 18.21 oldu, memurlar için yüzde 3,2 enflasyon farkı oluştu. Mayıs ve Haziran aylarının enflasyon oranlarının açıklanmasıyla birlikte alınacak enflasyon farkı netlik kazanacak.
E-ihracatın şampiyonları
Türk ürünlerini e-ihracat yoluyla uluslararası pazarlara ulaştıran Trendyol, 2024 yılının ilk çeyrek verilerini açıkladı. İlk 3 aylık dönemin e-ihracat şampiyonu ‘Made in Türkiye’ tekstil ürünleri ve mutfak ürünleri oldu. Bu dönemde Türk üreticiler en çok Suudi Arabistan, Azerbaycan ve Birleşik Arap Emirlikleri’ne satış gerçekleştirdi.
Türk ürünlerini e-ihracat yoluyla uluslararası pazarlara ulaştıran Trendyol, 2024 yılının ilk çeyrek verilerini açıkladı. İlk 3 aylık dönemin e-ihracat şampiyonu ‘Made in Türkiye’ tekstil ürünleri ve mutfak ürünleri oldu. Bu dönemde Türk üreticiler en çok Suudi Arabistan, Azerbaycan ve Birleşik Arap Emirlikleri’ne satış gerçekleştirdi.